Ubi bene ibi partia

Friss topikok

  • Gega13: Szeva! Mikor tervezed, hogy hazavonszolod a segged, srác! Ja, és nem ártana, ha rendszeresen hall... (2008.05.12. 18:14) Amikor én még...
  • csünti: Boldog névnapot Ricsi!!! Ja és frissíts!!!! Puszóka (2008.04.05. 17:36) Elő-utó-ítélet
  • Bazsó: Hii Ricsi! Yoo volt múlt 7végén msn-ezni 1 keveset meg már hiányzott nagyon a hangod és a képed i... (2008.02.15. 17:22) Boldogulok!?
  • Kaepyro: A Steer...Amúgy a Steer olyan mint a Bakó...Nem szabad kimondani a nevét, mert megjelenik! Srácok... (2008.01.19. 21:13) In Retrospect...
  • Bazsó: Hy Ricsi! Látom nemnagyon volt időd mostanában a blogot(?) frissíteni :( . Ez van, de ha nemkapod ... (2007.10.17. 19:20) A pékek korán kelnek !?

Linkblog

2007.07.01. 20:52 eRichard

Üres bölcsőt ringat a Hold fénye

  Tudom, tudom... régen írtam már... hogy mi miatt? Talán mindannyian sejtitek... munka, munka, munka és angoltanulás... ennyi!

Aztán ma vasárnap délutáni internetböngészésem közepette ezt találtam egy honlapon.:



Üres bölcsőt ringat a Hold fénye

Harry Chapin – Magyar szöveg: Sztevanovity Dusán

Hétfő volt, mikor született
Én kivártam volna, de nem lehetett
Tudod, a számla nagy, a munka se vár
S jött a hír, hogy a fiam már jár
Aztán láttam, ahogy nevet és fut elém
Hogy ő pont olyan lesz, mint én
Majd ugyanolyan lesz, mint én

Üres bölcsőt ringat a Hold fénye
S mindig ez a mese vége
Apa, mikor jössz? Fiam, mennem kell
Az élet csupa kötelesség
De sokat leszünk együtt még

Neked hoztam, nézd, egy kis ajándék
Apa, pont ilyen lasztira vágyom rég
Gyere, taníts meg rá, hogyan dobjam el
Fiam, játszunk majd, de most mennem kell
Viszi lehajtott fejjel, egy könnycsepp se jön elő
Úgy dobom majd, mint ő
Mondja, olyan leszek pont, mint ő

Üres bölcsőt ringat a Hold fénye
S mindig ez a mese vége
Apa, mikor jössz? Fiam, mennem kell
Az élet csupa kötelesség
De sokat leszünk együtt még

Komoly gimibe jár, soha nem tanul
Mégis népszerű kölyök, nekem ez sem új
Apa büszke rád, de most beszélnünk kell
Csak mosolyog, aztán így felel
Tudod, énnekem most, apa, csak a kocsikulcs kell még
És ha megengeded, elmennék

Üres bölcsőt ringat a Hold fénye
S mindig ez a mese vége
Fiam, mikor jössz? Apa, mennem kell
Az élet csupa kötelesség
De sokat leszünk együtt még

Tudom, jó sora van, messzi városban él
Hosszú út, mire ideér
A minap fel is hívtam, mikor láthatnám
Ha néha felénk nézne, bizony nem bánnám

Apa, túl sok a dolgom, s a fiam is vár
Ugye jól vagy, jó, hogy hívtál
Nagyon jó, hogy felhívtál

Még valamit mondanék, de letette már
S csak rohan, pont, mint én
A fiam, pont, mint én

Üres bölcsőt ringat a Hold fénye
S mindig ez a mese vége
Fiam, mikor jössz? Apa, mennem kell
Az élet csupa kötelesség
De sokat leszünk együtt még


Forrás: zoran.hu

  Hát én először besírtam rajta... majd elgondolkodtam... és arra jutottam, hogy végtére is én is ugyanezt teszem... távol vagyok azoktól akik a legfontosabbak, azért hogy "majd" (de mikor ?) jobb legyen...

  Én is csak azt tudom mondani, mint mások... már csak ez a három év kell, hogy ilyen legyen és aztán... aztán ki tudja...


Ez van, mára ennyi az esszencia!

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://erichard.blog.hu/api/trackback/id/tr19109656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita és a többiek 2007.07.01. 23:18:39

Jó volt olvasni! Minden kemény munkának megvan a haszna! Mégha most nem is érzed, tudnod kell, hogy épít rajtad, benned értékeket! Légy vidám és bizakodó! S gondolj azokra, akik itthon húzzák az igát és a hetedik bőrt is lenyúzzák róluk!!!
Szeretettel gondolunk rád! Rita és a többiek

Brigi 2007.07.02. 11:38:34

Szia Ricsi!
Bocsi, hogy eddig nem jártam erre, de a június nekem kiesett az életemből..
Remélem Katuskával azóta együtt jártok iskolába! ;p :)
Have fun & go mad!

blázsej 2007.07.02. 12:45:19

nagyon szép a vers.

kitartás!

Arnold 2007.07.03. 22:28:42

Szia öcsém!
Ez a vers tényleg jó,de a végén már szinte vártam,hogy azt fogod írni,hogy voltál olyan mázlista,hogy találkoztál a magyarra fortító bácsival :-)
Na de ez elmaradt.
Nem is én lennék ha nem reklamálnék azért amiért magadrol a történésekröl nem írtál semmi lényegeset.Valami új nem történt véletlenül ott a nagy Londonban??
Csak monoton eggyhanguság?Na de komolyan semmi kiugró,izgalmas történet,vagy balhé esetleg nem volt??
Na jó legyél de ne annyira jó mint itthon kicsit lehetsz önzőbb.Nem ártana!!Háló háááááj!

Bazsó 2007.07.04. 15:55:36

Háát Ricsi, ez húzós volt nagyon. Asszem kb. ugyanazon mehetünk át, mi Pestre költözünk(Csünt ott kapott munkát) nekem még semmi, még albi se. De jó lenne látni az alagút végét...légy yoo továbbra is,szia!

Csünti 2007.07.20. 10:14:54

Szia Ricsi!

Hát látom nincs időd neked sem írni. Mármint ide. Remélem azért jól vagy és okés minden, melózol és jut idő pihire is. Mi itthon megsülünk.....40fok a lakásba is. Gondolom Londonba azért nincs ennire döghőség. Bár nincs sok időm netezni a munkahelyen, de ha már lesz az új otthonunkba net akkor majd sűrűbben tekintem meg a "Richárd Blog"-ot. Légy jó és vigyázz magadra!!! Puszóka

blázsej 2007.07.28. 10:25:01

szia, richárd!

FRISSÍTS!

Bazsó 2007.08.04. 19:59:45

FRISSÍTS RICSI! FRISSÍTS! FRISSÍTS!! FRISSÍTS!!! FRISSÍTS!!!!FRISSÍTS!!!!! IDEJE LENNE HASZNÁLNI AZT A LAPTOPOT(TUDOD AMIT MÁSODSORBAN KAPCSOLATTARTÁSRA AKARTÁL HASZNÁLNI)!!!
süti beállítások módosítása