Ubi bene ibi partia

Friss topikok

  • Gega13: Szeva! Mikor tervezed, hogy hazavonszolod a segged, srác! Ja, és nem ártana, ha rendszeresen hall... (2008.05.12. 18:14) Amikor én még...
  • csünti: Boldog névnapot Ricsi!!! Ja és frissíts!!!! Puszóka (2008.04.05. 17:36) Elő-utó-ítélet
  • Bazsó: Hii Ricsi! Yoo volt múlt 7végén msn-ezni 1 keveset meg már hiányzott nagyon a hangod és a képed i... (2008.02.15. 17:22) Boldogulok!?
  • Kaepyro: A Steer...Amúgy a Steer olyan mint a Bakó...Nem szabad kimondani a nevét, mert megjelenik! Srácok... (2008.01.19. 21:13) In Retrospect...
  • Bazsó: Hy Ricsi! Látom nemnagyon volt időd mostanában a blogot(?) frissíteni :( . Ez van, de ha nemkapod ... (2007.10.17. 19:20) A pékek korán kelnek !?

Linkblog

2008.01.13. 03:16 eRichard

In Retrospect...

Azt hiszem jobb, ha egy jó nagy levegőt veszek, ha mindent le akarok írni, ami a pékég- és augusztus óta történt velem. Főleg, ha azon elvárásnak is meg akarok felelni, hogy az eddigi kicsit „beszámoló jellegű” helyett legyen egy kicsit személyesebb a hangvétel – bár én eddig is ilyennek szántam. Kezdem hát…

De hol is? Ja igen, a pékség. Nos, az a bizonyos „kenyérköpködő” gép kifogott rajtam, ugyanis úgy látszik, túlságosan is jól beváltam rajta. Nagyon rövid időn belül ki akartam jutni onnan. Ennek az lett az eredménye, hogy az első ajánlatra rá is csaptam, ami kiutat jelentett. Hogy mi is volt ez?

 Ehhez először meg kell említenem Sanyit. Biztosan írtam már de ha nem, hát most pótolom a hiányt. Az alaphelyzet, mi szerint két hölggyel lakom egy szobában, augusztus végére annyiban változott, hogy még ketten lettünk - Nyugi ez azóta már nem így van -, azaz már öten. Megérkezett ugyanis Edit – egyik lakótársam – férje, Sanyi és fia, Dávid. A rövid történet róluk annyi, hogy az anyuka, Edit, már majd’ egy éve kint van. A kicsi fia Dávid (18) profi bicikliversenyző. Azonban ahogy az hazánkban már egy ideje általános, a klub csak 18 éves koráig támogatná. Nem mintha eddig is 80%-ban nem a család állt volna mindent, de mindegy… Tehát Dávid gondolt egyet és felvette a kapcsolatot egy londoni klubbal. Az eredmény fentebb olvasható, vagyis már itt is van és a klub – Glendene – színeiben versenyez.

Így még „csak” négyen lennénk, jött viszont apu, azaz Sanyi is. Gondolta, ha már otthon sok évet vezetett, ezt talán itt is folytathatná kicsivel (sokkal) többért. Így már meg is van az öt. Ahogy azt láthattátok, a londoni élet beindítása nem egykét szóból megy és hát nem is oly egyszerű. Nála sem történt ez másként, így mire nekem már elegem volt a pékségből, neki is be kellett látnia, hogy van mit tanulni még ahhoz, hogy befogadják sofőrködni a nagy Egyesült Királyságban.

 Így történt, hogy egy ismerős ismerősén keresztül jött információ és telefonbeszélgetés, a következő héten mindkettőnket egy „vállalkozó”-hoz sodort. Lényegében ügyeskezű embereket keresett, akik megoldják az általa elvállalt munkákat ismerőseinél és egyéb házaknál Londonban. Ez úgy indult, hogy kivitt minket egy dél-londoni ház garázsához. Elmondta, hogy ez valami dolgozószoba vagy mi lesz. Ezt a garázst kellene nekünk belülről szigetelni, gipszkartonozni, leglettelni. A padlóra egy újabb réteg betont tenni és arra pedig laminált padlót tenni. Hááát először azért a kommunikációnk kimerült a fejvakargatásban, ám végül is vállaltuk. A képeken lehet, hogy nem látszik de nehéz nyolc napunk volt.

 Sok részlettel nem is untatnálak titeket a következő munkákkal kapcsolatban. Legyen elég annyi, hogy rendeztünk kertet, csempéztünk fürdőszobát, építettünk kültéri padlót, stb… Aztán jött az, amitől azért mindig tart egy kicsit az ember. Kezdte Komár úr – mert így hívták, szívattuk is eleget miatta – úgy gondolni, hogy olykor kevesebb pénz is elég lesz nekünk. Sőt, az is meglepte, hogy mi meg nem így gondoltuk. A vége az lett, hogy másfelé táncolnak a fekete lakkcipők és mi is…

 Ezek után ismét visszatértem a jó öreg pincérkedéshez. Gondoltam, gyorsan addig nyomom, amíg a korábban kialakult ellenérzések vissza nem térnek belém, s ez elég lesz annyi pénz összegyűjtéséhez, hogy valami kis hülye tanfolyamot megcsináljak, egyben az ügynökségektől is megszabaduljak. Odáig el is jutottam, hogy 60 feletti órákat dolgoztam egy héten de csak volt valami bibi minden héten. Hol egy-két hotellel nem sikerült időben elszámolni, hol meg kiderült, hogy nem is kértek embert az ügynökségtől. Mit mondjak, elég hamar visszatértek az ellenérzések, alig három hét alatt.

 Vissza is tértem tehát a pékség lehetőségével riogató ügynökségemhez. Ekkor már október volt. Nos azóta egy helyen vagyok, mégpedig egy nyomdában. Jó és egyben rossz is, hogy sok a magyar, sőt, a manager is az, Attila személyében. Minden eddigi munkahelyemhez képest mondhatom, hogy nagyon nem kell összetörnie magát az embernek a nagy munkában. Talán kicsit poros leszek, ennyi. Itt össze is gyűjtöttem a kellő pénzt de hát aztán jött a karácsonyi időszak. Az eredmény, hogy el is költöttem. Ráadásul amiatt, hogy ez már a második ügynökség, ahol regisztrálva vagyok, innen több adót vonnak a fizuból. Mondván, ez már másodjövedelem. Szerencsére mára már ez is megoldódni látszik és majd utólag visszakapom a jogtalanul levont többletet is. Mondjuk ez az utóbbi két hónapban sovány vigasz volt, de majd azért biztosan jól fog jönni, mikor egyszerre visszakapom a jussom.

Most tehát nagy türelemmel kezdem az újévet, várom, hogy újra összegyűljön a pénz – három/négy hét – és indulhat a karrier…

 

PS: Többeknek ígértem, így próbálom is betartani, hogy sűrűbben fogok írni viszont rövidebbet, személyesebbet. A terv, hogy legritkábban minden héten egy szösszenet és igyekszem a kommentekben is válaszolni. Ehhez persze kellenek a kommentek is. Légyszííí…

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://erichard.blog.hu/api/trackback/id/tr74295247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsó 2008.01.13. 20:18:51

Szia Ricsi!
Akkor nyitom a sort (ha már a hosszú szünetet én zártam) stílszerűen. Ígéretes kezdés, bizakodásra ad okot,de aztán ez a lendület remélem meg is fog maradni, tudod de erről beszéltünk...yoo volt személyesen találkozni karácsony elött, ja és azóta -hála neked- ismét nagy prisonbreak függők lettünk Csüntivel :D . Minden jót kívánok az új évre és remélem lassan bekövetkezik az "áttörés" , Üdv!

Tomka 2008.01.13. 23:11:29

Üdvözöllek Rihárd. Nagyon szuper az új blog. Csak 1-et kéne betartani, hogy mindig írj folyamatosan bele, valamint ha írnak Neked többen e-mailt akkor arra válaszolj!!! :-))))
Vigyázz magadra!

blá 2008.01.13. 23:27:54

nem baszogatásképpen, de...

ennek épp ideje volt!

amúgy jársz te ott szórakozni abban a ködös albionban? és ha igen hova, és milyenek ott a bulik?

meg ilyesmi...

üdv

blá

eRichard · http://www.pincesor52.fw.hu 2008.01.14. 01:31:34

Már kezdtem megijedni, hogy mindenki az iwiwen fog válaszolni és nem lesznek kommentek... és dehogy :)

Én kezdek kifogyni a türelmemből a szökéssel kapcsolatban, de úgy döntöttem, ezt az évadot még végigkísérem...

Hogy mindenre válaszoljak: a szórakozás kimerül az idekint szerzett barátokkal való iszogatásban. De persze lehetőség amúgy van bőven...

És Tomka, válaszolok, halegközelebb te meg elfogadod a Suzuki háttérképeket, amiket MSN-en akartam küldeni neked. Direkt neked töltöttem le...

Smiley 2008.01.14. 10:59:19

üdv Richard!!!!!!

nos amint azt már iwiw-en írtam most már nagyon valószínű hogy hamarosan koccinthatunk 1 pint csapolt guinness-el, ugyanis febr 20-25 körül újra meglátogatom angliámat, s ezúttal én is londonba próbálok szerencsét.
szóval amint kiértem és kicsit stabilizálódott a dolog, találok melót, lakást, stb. jelentkezem internet útján, és össze hozhatnánk egy sörözést!!!

Csünti 2008.01.14. 16:44:27

Szia Ricsi!

Na, erre vártunk!!! Jó, hogy írtál, jó volt olvasni és örültem, hogy kari előtt összefutottunk és tudtunk diskurálni. :) Mint ahogy azt a Drágám már előttem írta abszolút függők lettünk, már ami Scofield-ékat illeti. Szóval remegek, várom a folytatást és persze azt is, hogy betartsd az ígéretedet, hogy min. heti egyszer frissíted a blogodat :)
Remélem rendeződnek a "dolgaid", már ami a fontokat illeti :)))) Sok sikert, vigyázz magadra!!!
Pusszancs

Kaepyro 2008.01.16. 12:22:15

Szevasz Ricsi!

Kicsit bánom hogy mikor hazajöttél akkor nem sikerült ütközni, főleg hogy amint hallom a házunktól nem messze baszarintottál be de írtózatosan egy bizonyos Daka borozóban....A Prison break-et meg lassan nézzétek mert sztrájkolnak a mocskos forgatókönyvírók, és elakadt a sorozat a negyedik évad közepénél valahol...Legnagyobb bánatomra...

eRichard · http://www.pincesor52.fw.hu 2008.01.16. 13:15:20

Igen, sajnos csak szinte feleannyi emberrel tudtam találkozni, mint szerettem volna, köztük veled sem...:(
Legközelebb...

Ja és azért az "írtózatosan" szintet nem értem el, ahhoz rövidet is bele kellett volna keverni - illetve dehogy hiányzott...

Erről jut eszembe: Balázs, szeretettel várlak! Ja és képzeljétek ki keresett meg hasonló e-maillel. Ster is idekint növeli a hunok számát... :)

blá 2008.01.16. 15:50:39

jaaaaj!

óvakodj a Steer-től :)

sokat beszél nagyon, és nincs értelme!

Smiley 2008.01.16. 21:06:59

Ster??????? :S:S:S:S
nem megyek sehova...:D

Rita+ a többiek 2008.01.17. 21:24:39

Sir! A weboldalam még mindig nem újítottad!!! Nagyon elfoglalt vagy!! Üdv:R.

Kaepyro 2008.01.19. 21:13:17

A Steer...Amúgy a Steer olyan mint a Bakó...Nem szabad kimondani a nevét, mert megjelenik!

Srácok, lassan megyek én is!
süti beállítások módosítása